Telefooncentrale in de cloud
Al vanaf twee gebruikers biedt bellen via een cloud telefooncentrale je eindeloos veel mogelijkheden.
We zetten alle functionaliteiten op een rij:
- Je bent bereikbaar op één vast nummer, op zowel je vaste als mobiele toestel. Uitbellen kan met hetzelfde bedrijfsnummer.
- Op je smartphone kun je zakelijk en privé makkelijk scheiden. Met één vinkje pas je je bereikbaarheid aan.
- Gesprekken worden opgenomen en centraal beveiligd. Gebruikers kunnen hun gesprekken twee weken naluisteren.
- Je kunt eenvoudig, beveiligd en snel chatten met collega’s.
- Maak gebruik van een centraal adresboek, zodat iedereen alle contacten bij de hand heeft. Ook kun je privécontacten toevoegen of relaties die voor een groep zichtbaar mogen zijn.
- Alle voicemailberichten komen in één inbox, waarbij je in de app ziet van wie een bericht afkomstig is.
- Medewerkers zien van elkaar of ze beschikbaar zijn of niet. Gebruikers kunnen via de app zelf hun aanwezigheid en locatie aangeven.
- Dankzij de perfecte pc-integratie zie je op je computer wat je via de app doet. En andersom. Ook zijn voicemails, favorieten en de laatste gesprekken inzichtelijk.
Telefoonlijnen voor een telefooncentrale
Als er al een fysieke telefooncentrale aanwezig is, beheerd door een externe partij of door jezelf, kun je natuurlijk via deze lijn bellen. Dit is vaak de gunstigste oplossing bij één of juist heel veel toestellen.
Optimaal bereikbaar via je vaste nummer
Wil je niet investeren in een dure, fysieke telefooncentrale of in het onderhoud en de beveiliging ervan? Dan is bellen via internet de ideale oplossing. Je beschikt dan over een cloud telefooncentrale in ons beveiligde datacenter, met dezelfde functionaliteiten als een traditionele centrale. Zo blijf je optimaal bereikbaar via je vaste nummer.
Razendsnel internet en een snelle website: wie wil dat nou niet?
Begin hierKnelpunten in je netwerk? We sporen én lossen ze op.
Bekijk meer