Beheer en onderhoud - Levix - Voor een snel en veilig systeem Skip to main content
Om problemen te signaleren

Beheer en onderhoud

Voor een snel en veilig systeem

We monitoren je netwerk continu met een remote beheersysteem. Hierdoor kunnen we direct ingrijpen als er een storing of een bedreiging is, zodat digitale bedrijfsprocessen kunnen doordraaien. Ook zorgen we er met periodiek onderhoud voor dat servers snel en veilig blijven, dat software up-to-date is en dat hardware langer meegaat.

Ik laat me graag adviseren
Totaaloplossing

Jouw ICT, onze zorg

Met een compleet dienstenpakket nemen we het ICT-beheer en onderhoud volledig uit handen. Zo kun je zorgeloos je werk doen.

Managed ICT-beheer

Dankzij het overzichtelijke remote beheersysteem hebben we altijd inzicht in je servers, werkstations, hardware en software, én in de status daarvan. Ook zorgt de applicatie ervoor dat updates op tijd worden uitgevoerd en dat een aantal werkzaamheden automatisch gedaan wordt. Voorbeelden daarvan zijn het opschonen van logs, van tijdelijke bestanden en defragmentatie.

In het beheerpakket:

Preventief onderhoud

Twee keer per jaar komen we voor preventief onderhoud bij je langs. Hierbij controleren we servers, schonen we werkstations op, documenteren we volgens AVG richtlijnen, zorgen we voor een overzicht van het netwerk én checken we abonnementen en licenties.

Managed firewall

Een altijd up-to-date managed firewall, zodat je optimaal beveiligt bent.

Updates, monitoring en endpoint detection response

Met updates, monitoring en endpoint detection response houden we je software up-to-date en veilig. Je bent ervan verzekerd dat Windows, Java, Office en Adobe Acrobat altijd zijn bijgewerkt.

Servermonitoring

Dankzij servermonitoring kunnen we preventieve werkzaamheden aan je server uitvoeren en je snel ondersteunen bij storingen of calamiteiten. Ook lichten we je server periodiek door om hard- en softwareproblemen proactief aan te pakken en de veiligheid ervan te garanderen.

Supportafdeling

Op werkdagen kun je tussen 8.00 en 18.00 uur gebruikmaken van onze supportafdeling.

Calamiteitenservice

Zeven dagen per week kun je van 7.00 tot 22.00 uur onze calamiteitenservice bereiken bij bedrijfskritische storingen.

Ad-hoc ICT-beheer

Bij ad-hoc ondersteuning kun je verschillende onderdelen van ons beheerpakket kiezen. Het remote beheersysteem is sowieso inbegrepen, zodat we in elk geval problemen kunnen signaleren en automatisch updates worden uitgevoerd.

Bij ad-hoc ondersteuning heb je de keuze uit een antivirus of endpoint detection response.